برف سنگین تکاب و نجات 60 خودرو از برف وکولاک

ایگاه خبری - تحلیلی تخت نیوز:رئیس جمعیت هلال‌احمر تکاب گفت: بر اثر بارش شدید برف و باران در شهرستان تکاب و نامساعد بودن هوا، 60 خودرو سواری در برف و کولاک گرفتار شده بودند که توسط نیروهای امداد و نجات رهاسازی شدند.

جعفر سعیدی اظهار داشت: در پی اطلاع مردم مبنی بر گرفتار شدن 52 خودروی سواری و پنج دستگاه تریلی در محور تکاب به مائین‌بلاغ رسیدگی به موضوع در جریان کار نیروهای امدادی قرار گرفت.
 وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر به محل حادثه اعزام و نسبت به امدادرسانی و رهاسازی خودروها اقدام کردند.
 رئیس جمعیت هلال‌احمر تکاب تصریح کرد: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با خودروهای سنگین و ست نجات در کمترین زمان ممکن در محل حضور و نسبت به امدادرسانی اقدام کردند.
  سعیدی بیان داشت: براثر بارش شدید برف و باران در شهرستان تکاب و نامساعد بودن هوا، 60 خودروی سواری در برف و کولاک گرفتار شده بودند که توسط نیروهای امداد و نجات رهاسازی شدند. 
وی با بیان محل دقیق وقوع این حادثه اظهار داشت: این خودروها در محور شاهین‌دژ به تکاب در 10 کیلومتری پایگاه مائین‌بلاغ در حرکت بودند که با بارش شدید برف غافلگیر شدند.

 

منبع  خبر  تخت  نیوز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, | 13:36 | نویسنده : رضوانی |